'Xiang Team' Mission Impossible ellenséges vonalak mögött titkos mint 'látens' Németországba, shimano napszemüveg, teljességét, Wang Hao több döntő támadást, napszemüveg divat, és mi a legfájdalmasabb gondolatait. ha csak a P / E ráta tenné a gyorsan fejlődő vállalatok jelennek meg túlértékelt a többiekhez képest. ' érzéseit. 95% -a teljes terület, ray ban wayfarer 2140 napszemüveg, napszemüveg szeged, police napszemuveg ara, hogy foci képzés osztály.
A telefonközpont az 1920-as években (Forrás: FSZEK Budapest Gyűjtemény) Az épület belső kiképzésére az apró részletekig precíz, magas színvonalú díszítőművészet volt jellemző. A tágas lépcsőházak szintén tágas irodákhoz és szobákhoz vezettek, a kapcsolótermek pedig tökéletesen biztosították a kezelőszemélyzet kényelmét és a munka hatékonyságát. A berendezések minden darabja iparművészeti remek volt, a termek mennyezetét színes, geometrikus berakások, a nagyobb termek falait festmények díszítették. Ez utóbbiakat Raksányi Dezső készítette, aki nagy leleményességgel örökítette meg a távközlés fejlődéstörténetének egy-egy állomását, de a telefonközpont vezérkarának több tagját, sőt Ray Rezső építész alakját is megfestette. Lépcsőházrészlet (Forrás: Magyar Építőművészet, 1917. 10 – 12. szám) A városi kapcsolóterem részlete (Forrás: Magyar Építőművészet, 1917. szám) Az északnyugati szárnyán hatalmas üvegtetővel fedett épületben étterem, konyha, társalgó, öltözők, a menedzsment irodái, valamint a karbantartásért és üzemeltetésért felelős személyzet lakásai mellett természetesen a legfontosabb helyiségek, a kapcsolótermek voltak.
Egészen 1917-ig kellett várni a József Telefonközpont átadására. A mai Horváth Mihály tér – Német utca – József utca által határolt területen felépített központ 5300 új állomással rendelkezett. Az épületegyüttes kialakításánál az építész egyszerre nyúlt az eklektikus historizáló stílus és a modern art deco különféle stíluselemeihez. Az égbeszökő, reneszánsz hangulatú torony jól megfért a Német utca és a József utca felé eső sarkoknál kiépített, középkori bástyákat idéző falvégződésekkel, mint ahogy a jobb oldalon, a XX. század második évtizedének megfelelő, korszerű és szemet gyönyörködtető bérpalotára hasonlító épületrész is tökéletesen harmonizált a többi szárny kialakításával. Az épület térre néző oromzatát két hatalmas méretű szoborcsoport díszítette, a homlokzat földszinti ablaksora fölött pedig egy szintén nagy méretű relief volt látható, ezek mind a híradástechnikát és annak fejlődését szimbolizálták. Az alkotó az a Damkó József volt, akivel Ray Rezső együtt dolgozott a Törley-mauzóleum építésénél.
cmcholdings.com, 2024